12/12/2012

Money money money, must be funny, in the rich man's world


so few? 


 1. top from New Look  2. dress from H&M


Joululahjaostosten lisäksi oon onneksi kerinnyt ostella pari juttua itelleni. Mulla on kauhea probleema mitä aion laittaa päälle 20v aka 40v juhliin (pidetään kaverin kanssa molempien 20v juhlat joten siitä 40v..). Tällä hetkellä hyvinä ehdoikkaina on Top Shopin mekko sekä tuo uusin eli H&M:n mekko. Jouduin muuten ottamaan tosta mekosta kaksi kokoa mun normaalia kokoa pienemmän mekon. Olin ihan että wooot? Nyt on sitten silleen, että mekko istuu ylhäältä, mutta jää hiukan lyhyeksi (älkää koskaan sovittako mekkoja housut jalassa niinkuin tämä tyyppi). Laitoin lauantaina hameen alle eikä sitä kukaan huomannut joten asia korjattu. Hoh hoijaa, menen perjantaina vielä kaupungille ostelemaan Suomi neitokaisten ja miekkosten viimeiset joululahjaostokset ja ensi viikolla tälle isäntäperheelle. Apua toi vika. Hirmu vaikea ostella lahjoja jos ei tiedä mitä toiset haluaa. No mulla on pieni idea mitä ostan, mutta otan varmaan jonkun kavereista vielä mukaan varmistamaan päätöksenteon. Haha. Joululahjojen ostelut saa kyllä sen jälkeen riittää!

Onko kellään kokemuksia noista Avonin tuotteista? Tietääkö kukaan, onko noi meikkisiveltimet aitoa karvaa? Tää on nimittäkin ensimmäinen kerta koskaan, kun tilaan jotain niiden tuotteita. Katsotaan miten alku lähtee käyntiin niin saatan alkaa jopa vakioasiakkaaksi! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti