1/19/2013

Brrr


Oon minäkin yks suomalainen, kun jäädyn näissä -2 asteen keleissä. En uskalla toppatakkia trenssiin tai nahkatakkiin vaihtaa, koska mullehan saattaa tulla jopa kylmä. Kaiken lisäksi tuo on mun ainut takki missä on huppu ja se on erittäin kätsy ettei hiukset kastu, kun lunta sataa. Ehkä mä ensi viikolla repäsen oikeen kunnolla ja vaihdan kevyempään takkiin! Katsotaan kuin hurjaksi uskallan mennä. Trenssin ja toppatakin välimaasto takki olisi kyllä aika kätsy. Eli nyt kiertelemään kauppoja semmoista silmällä pitäen kunhan löydän ensin mustan jakun ja bootsit. Noi tämänhetkiset ovat saaneet jo hiukan kolhuja ja ekassa kuvassa ne näyttävät ihan UGGeilta... Ei hyvä tämä ollenkaan!

Huomenna, jos lunta ei tupruta lisää, suuntaan Rochesteriin seikkailemaa Lindan kanssa. Kamera on ladannut akun täyteen joten eikun menoksi vaan! Mä niin tarvitsen uuden rungon tai vähintään uuden objektiivin tuohon nykyiseen. Uusi objekti kuulostaisi kyllä aika hyvältä. Voi sitten joskus uutta kameraa ostaessa hankkia semmoisen mihin vanhat objektiivit sopis. Olen nero!

6 kommenttia:

  1. mulla on ihan sama juttu, voin jäätyä jopa plussa kelilläkin!:D vaikka munkin takissa on huppu, en oo sitä koskaan käyttänyt, ettei hiukset menisi sekasin... :D oon tyhmä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jee hyvä etten oo ainut vilukissa:-D haha, sitä vartehnan se huppu on! mielummin hiukset sekaisin kuin se, että ne on märkinä JA sekaisin. sekaset hiukset saa aina harjan avulla kuntoo! haha.

      Poista
  2. mooikka, olit linkannu sun blogin mun blogiin ja kävin sitte kurkkaamaa, rakastuin kyllä ihan täysin, tykkään sun kirjotustyylistä ja kirjotat kiinnostavasti! oot myös tosi nätti! (:

    VastaaPoista
  3. Tosi kiva blogi sulla:)! Oot kans tosi nätti:)

    http://emmavilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista