1/29/2013

Vanhuus, mä olen varustautunut!


siis näissä kaikissa meni yhteensä ALLE £5!!

Miksi aurinko ei voisi paistaa koko päivää? Oi miksi miksi. Ihan tyhmää tommonen, että just ku olisin valmis ja laittautunut takin päälle ja astun ovesta ulos niin vastaan tulee mukava harmaa päivä vesisateineen. Kirottu brittisää! En jaksa kuitenkaan valittaa sillä päätettiin juuri kavereiden kanssa, että suuntaan lauantaina Lontooseen. Ihanaa päästä sinne taas pitkästä aikaa. Sitä ennen voisi miettiä, että minne tällä kertaa suuntaisi... Buckingham palace - check! London Eye - check (paitsi, että sinne pitäisi joku kerta mennä...)! Big Ben - check! Oxford Street -check! Piccadilly Circus - check! Kings Cross Station - check! Camden Town - check! ...Eli sinne voisi mennä. Sen verran kiva paikka ja ihan mun tyylinen. Muille on kelvattava tää mun matkasuunnitelma. Haha. Ehkä voisin myös vihdoin ja viimein käväistä tsekkaamassa sen Tower Bridgen ja St. Pauls Cathedralin. Ooh ja Harrolds, sinne sinne!! Ajattelin myös, että ostan vihdoin ja viimein kahden viikon päästä Youngsters Railcardin, jotta sinne meno halpenisi kolmanneksella. Lontooseen on vaan pakko päästä niin useasti kuin vain mahdollista.

Sitten toiseen juttuun. Sain ostettua elämäni ensimmäisen päivävoiteen! Vielä silmänympärysvoide niin oon täysin valmistautunut sotaan ryppyjä varten. Muahaha. Mulle pitäisi myös saapua tällä viikolla postissa yksi tosi mukava juttu mikä on vähän myöhässä tuleva lisäsynttärilahja mamilta. En malta oottaa. Vähän jännittää kyllä täytyy myöntää... Muutankohan lahjan nähdessäni sittenkin mieleni? Iiks.

ps. Täällä on +10 astetta. Ketuttaako?

2 kommenttia: