1/23/2013

Yam!



chocolate muffins 


Leivottiin tänään Benin kanssa vähän herkkuja (itselläni taka-ajatus, että voin huomenna syödä niitä iloisin mielin, koska huomenna synttärit). Oli muuten vallan hyvän makuisia vaikka itse sanonkin. Leipomisen jälkeen suunnattiin sohvalle löhöilemään ja katsomaan Sherlock Holmesia. On muuten yksi lempi leffoista enkä edes tiedä mikä siinä niin iskee. Musiikki? Maisemat? Näyttelijät? ...Veikkaan, että kaikki edelliset yhdistettynä. Eikä toki sovi unohtaa huumoria. Hyvää ajanvietettä ja jaksaa katsoa uudestaa ja uudestaan! Voisin katsoa sen jatko-osankin joku päivä. Ei ollut yhtä hyvä kuin ensimmäinen, mutta mitkä jatko-osat olisivat? Okei Leijonakuningas 2sta ei lasketa. 

Kuulin tossa puoli tuntia sitten vähän huonoja uutisia huomisesta. Benillä on edelleen kuumetta joten vietän viidennen päivän kotona. A-P-U-A! Päätin kuitenkin, että menen viemään äidin kortin postilaatikolle (jonka luo on 4 minuuttia) jotta saisin vähän ulkoilmaa. Illalla saatan myös suunnistaa kaverin kanssa parille. Toivon hartaasti, että kaveri pääsee tulemaan... Asiasta kukkaruukkuun ja sen yli: joka ikinen kerta, kun kokkaan keittiössä, mun hiukset alkaa haista ihan kamalalle. Nytkin ne haisee ihan savusteiselle barbecue-kastikkeelle. Hyi helvetti. Mä en ole mikään samperin sian kylki (jota meillä oli siis ruokana). No huomenna suihkuun ja aion viettää kunnon hemmottelupäivän. Jospa laittaisin itselleni vaahtokylvyn ja kynttilöitä reunoille? Veikkaan, että lapsi huutaisi juuri silloin, kun olen päässyt ammeeseen ''Jenni, I'm bored!''. Oikeesti. No tuskimpa sillä kaveri tietää, että mulla on synttärit ja pahoitteli suuresti sitä, että joudun jäämään kotiin hänen kanssaan. Hassu poika. Vielä neljän tunnin ajan mä olen teini. Sitten loppuu teinivuodet (okei no ei kuitenkaan virallisesti klo 00.00). Olo tuntuu kovin vanhalta. 

ps. Mun pitää oikeasti laittaa jollekkin post it -lapulle teksti ''MUISTA LAITTAA VENYTYS KORVAAN!!! JA VENYTÄ TOINEN KORVA!!!''

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti