5/27/2013

S-s-saturday

i love that strawberry milkshake - i just love it 

with Annika 


Lauantai meni shoppaillessa kavereille ja veljelle ylppäri- ja synttärilahjoja. Tuli myös hankittua pari tilauslahjaa mitä kaverit oli pyydelly. Ite sain myös hommattua itselleni pari meikkei mitkä alkoi olla jo aika loppusuoralla elämäänsä - hankin jopa meikkivoiteen pitkästä aikaa. Viimeksi mulla taisi olla semmoinen kolmisen vuotta sitten, kun naama oli näppyjä täynnä ja jotain piti keksiä. Siihen aikaan se oli joku Make Up Storen hienous, mutta tällä kertaa tyydyin vaan johonkin mikä näytti hyvältä. Saa nähdä miten valinta onnistui ja tuleeko käytettyä! Tiedän jo nyt, että en ala ton meikkivoiteen kanssa sähläämään joka päivä vaan käytän vaan ulos (aka baariin) mennessä. Sitten asiasta kukkaruukkuun: en tiedä miten Suomessa myydään noita iced drinksuja, mutta voi että mä oon ihan myyty. Mä olen rakastunut noihin mansikkapirtelöihin ja smootheihin. Itken verta jos Suomesta ei tommoisia saa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti