5/20/2013

Uskottavuus taattu!


leather jacket from House of Fraser - brand Glamour

Elossa ollaan vielä ja katu-uskottavampana kuin koskaan. Löysin itselleni vihdoin ja viimein unelma nahkatakkini joka on myös tarpeeksi pitkä tälle tytsylle. Tämä ylläni olen yhtä piikikäs kuin piikkisika - halailijat varokoon siis! Hintakaan ei kirpaissut sillä takki oli -50% ja hintaa jäi näin ollen vain 30 puntaa. Jeij! Voin väittää, että raha tekee onnelliseksi - täytyy vain osata löytää ne oikeat kaupat kuten Blair Waldorf taisi kerran sanoa. Takki toi leveän hymyn lisäksi myös motivaation blogia kohtaan takaisin. Tauko ei ollut tarkoituksellinen, mutta vaikka ohjelmaa oli vaikka millä mitalla niin tuntui, että ei sitä ei ollut kuitenkaan. If you guys know what I mean. No ne päivät on nyt takana ja koitankin taas jälleen postailla samaan vanhaan tahtiin jotta saisin harpattua tuon tauon kiinni ja päiviteltyä kuulumisia. Iiks kahden viikon päästä - tarkemmin sanottuna 11 päivän päästä - mä olen Suomessa. Kauhistus. Oon onneksi ollut reipas tyttö ja varannut ratsastustunnin sekä sopinut kavereitten näkemisestä. Tummaa leipää, suomalaista maitoa ja juustoa - ah kuola valuu jo pitkin poskia. Anyway en Suomessa kerkeä olla kuin alle viikon ja suuntaan sen jälkeen takaisin tänne Maidstoneen. Koko matkan pointti on siis pääsykokeet joihin riennänkin lukemaan nyt. Pitäkää peukut pystyssä, että saan pidettyä opiskelumotivaation yllä. Se nimittäin kerkesi jo karata pariksi viikoksi ja nyt se löysi takaisin kotiin.

ps. Suomi ootte vieneet meidän hyvät säät. Tavallaan kuitenkin toivon, että tää sateinen ja harmaa sää jatkuisi torstaihin asti. Ihan vain sen vuoksi, että jaksan olla sisällä ja opiskella. Haha mulla ei tietenkään ole koskaan koiraa haudattuna näihin mun toiveisiin..

1 kommentti: